Indflytning​

Når du har fået tildelt og accepteret en bolig, fremsender vi en lejekontrakt og en indflytningsopgørelse til dig. Dette fremsendes via E-boks og der underskrives med Mit-ID. Er man fritaget for digital post, fremsendes dokumenterne enten med post eller man kan komme ind på kontoret og underskrive.

På indflytningsopgørelsen vil fremgå oplysninger om betalingsdato, beløb, kontonr. samt dato og tidspunkt for indflytningssyn. Ved indflytningssyn skal man møde op i boligen, hvor viceværten sammen med dig vil gennemgå boligen samt udlevere nøgler.

Har du brug for ekstra nøgler, kan disse bestilles hos viceværten. Du skal selv betale for de ekstra nøgler.

Ved fraflytning skal du aflevere alle nøgler, som du har fået udleveret. Gør du ikke det, skal du betale udgiften for en omkodning af låsecylindrene.

Har du låst dig ude, kan viceværten ikke hjælpe dig. I stedet skal du kontakte en låsesmed, hvilket er for egen regning.

​​

Boligstøtte

Når du bor til leje i en bolig, har du mulighed for at søge boligstøtte hos Udbetaling Danmark. Ansøgning om boligstøtte skal ske digitalt via borger.dk.

Udbetaling Danmark får automatisk besked om boligens størrelse, husleje og evt. betaling af forbrug. Udbetaling Danmark får også automatisk besked fra os, når der er ændringer i din husleje.

Udbetaling Danmark får automatisk besked fra SKAT om din husstandsindkomst – dog ikke, hvis du er selvstændig eller har indkomst fra en udenlandsk arbejdsgiver. Udbetaling Danmark bruger oplysningerne hver måned til at se på, hvor meget boligstøtte du skal have udbetalt. Hvis husstandens indkomst ændrer sig så meget, at du har ret til en højere eller lavere boligstøtte, kan du derfor opleve, at din boligstøtte er forskellig fra måned til måned.

Du får besked fra Udbetaling Danmark, hvis din boligstøtte bliver ændret.

​​

Indskudslån

Når du flytter ind i en almen bolig, har du mulighed for at søge indskudslån hos kommunen. Indskudslånet skal søges elektronisk på borger.dk. Er du fritaget for digital post, skal du henvende dig til borgeservice i den kommune, hvor boligen er beliggende.

Du skal være opmærksom på, at de fleste kommuner har en behandlingstid på 2-3 uger. Du skal derfor søge indskudslån i god tid inden indflytning. Hvis du får indskudslån, skal lånedokumentet være underskrevet inden indflytning.

Skriv dig på venteliste

Klik her for at komme til ansøgningsskemaet


Klik her

Betalingsservice

Link til betalingsservice, hvor du/I kan tilmelde jeres husleje eller årligt ventelistegebyr​

Klik her

YouSee Kabel-tv

Læs mere om priser og pakker for YouSee.

Klik her

Ledige lejemål

Klik her for at se vores ledige lejemål lige nu.

Klik her

Åbningstider​

Mandag

10.00 - 14.00

Tirsdag

10.00 - 12.00

Onsdag

10.00 - 14.00

Torsdag

10.00 - 17.00

Fredag

Lukket.

Der tages for​behold for ændringer i åbningstiderne.

Har du brug for hjælp uden for åbningstiden?​

I meget AKUTTE SITUATIONER​ udenfor arbejdstiden kontaktes

​REDNINGSRINGEN på tlf. 97 82 04 11

AKUTTE SITUATIONER:

Mister du strøm, eller får du en rørsprængning eller lign.

ELEVATOR:

Skulle elevatoren sætte sig fast TRYK da venligst på ALARM KNAPPEN, og REDNINGS-RINGEN vil straks være hos dig.​

Ulfborg-Vemb Boligforening​

Tingvej 5, 6990 Ulfborg